2013年5月22日 星期三

天使媽媽的育兒奮戰記。重新出發

 
 
 
 
嘩哈哈哈哈哈
嘩哈哈哈哈哈
 
天使媽媽重出江湖
大家係味好開心呀?
 
自大狂又再出現
 
大爆!
 
 
 
 
經歷左幾日
冇寫blog的日子
 
心裡總係煩煩悶悶的
 
***
 
天使媽媽依然想同大家分享
天使家一點一滴
 
儘管Tobia Artemis 開始長大
要有點點私隱
 
但係果d~~
無聊事,攪笑事,傷心事
 
天使媽媽希望
可以一直輕鬆地keep住寫落去
 
***
 
Yahoo blog用左六年
雖然好吾括得
都要放棄了
 
太令人失望
吾體諒blogger的感受
反映過也沒改進
冇聽用家的聲音
 
吾知有幾多忠心用家
會一直Yahoo blog落去
 
***
 
天使媽媽轉左平台
 
期望再次得到大家支持
 
天使媽媽努力學習用新blog
電腦白痴的我
希望成功
 
大家比d時期我
相信好快
我會再次 post post post
 
***
 
謝謝觀賞
 
***
 
 
請大家多多支持
比多一個like

7 則留言:

  1. 支持一下天使媽媽新 Blog 先。

    回覆刪除
  2. 之前一直唔識留言,而家你用blogspot我就留到言喇! yeah! 支持支持!

    回覆刪除
  3. 無論你搬到去邊都繼續支持你,唔好唔寫 blog 呀。>.<

    回覆刪除
  4. 我都有用YAHOO BLOG~發現要將篇BLOG較前一日先出現...........

    回覆刪除